marți, 22 iulie 2008

Prima mea Conferinţă de presă

21 Iulie 2008, prima mea conferinţă de presă. Potrivit vicepreşedintelelui TSD Arad,Alina Iuonaş, este vorba despre un parteneriat public-privat în cadrul căruia tinerii să fie angajaţi part-time. Iuonaş spune că studenţii şi-ar putea plăti astfel chiriile din banii primiţi în schimbul slujbelor part-time „În schimbul taxelor vărsate la bugetul local ar putea oferi job-uri part-time, plătite cel puţin cu salariul minim pe economie. Dar job-uri reale, cu responsabilităţi reale.” Vicepreşedintele spune că ideea i-a venit de la una dintre problemele cu care se confruntă tinerii care vin să studieze la Arad. „Mă refer la problemele studenţilor deoarece m-am confruntat cu ele şi în Cluj, când eram eu studentă. Şi, din păcate, se regăsesc şi la Arad. Aradul nu este un centru universitar mare, dar totuşi vin aici foarte mulţi studenţi. Ce le oferim noi, arădenii? Nimic! Le luăm cele mai mari chirii fără a le da dreptul să aleagă altă variantă, deoarece un cămin studenţesc nu s-a mai construit de câţiva ani buni”, a mai punctat Iuonaş.
www.aradon.ro

Niciun comentariu: